oie_8144219wZh7yU4k

סיפאנל מה זה?

פורסם ע"י admin on יולי - 30 - 2020

בזמן חיפוש אחר שרת אחסון טוב הרבה מאד פעמים ניתקל במושג סיפאנל, בין אם זה השרת שמציג את המפרט שלו ואת זה שהוא מכיל סיפאנל או בעלי מקצוע שייעצו לנו למצוא שרת עם דשבורד של סיפאנל.

בכתבה זו נעסוק בשאלה מה זה בכלל סיפאנל ולמה כל כך מומלץ למצוא שרת אחסון המספק גם דשבורד סיפאנל בחבילה אותה הוא מוכר לנו.

סיפאנל

בהגדרה הכללית שלו בסופו של דבר הסיפאנל הוא בעצם מערכת ניהול / תפעול לשרת אבל זוהי המערכת הפופולארית ביותר שקיימת בעולם לשרתי לינוקס והסיבה לכך תוסבר בהמשך, ההמלצה החמה ביותר על ידי בעלי מקצוע היא לרכוש חבילת אחסון הכוללת את הסיפאנל אבל חשוב מאד לזכור שעצם קיומה על השרת לא מבטיח כי השרת או החבילה שרכשתם תהיה טובה יותר זה כבר שייך למכלול פרמטרים אחר.

מה כל כך מיוחד בסיפאנל? – הייחודיות של הסיפאנל היא קלות הניהול של הדברים, עצם היותה פופולארית כל כך גם עוזרת כיוון ותוכלו למצוא המון מידע ברשת כיצד לתפעל דברים בנוסף לפתרונות תקלות וכל מיני רכיבים התממשקות שיכולים לעניין אתכם.

• קלות התפעול – מבין כל מערכות ההפעלה של שרתים או דשבורדים (נכון יותר להגיד) הסיפאנל היא הנוחה ביותר לתפעול, הממשק שלה ברור להבנה, עם המחשות בצורות גרפיקה וחלוקה לנושאים כגון דטה בייס, גיבויים, קבצים וכ"ו.
• פופולאריות שתורמת המון – כמו כל מערכת אחרת בעולם ברגע שהיא כל כך פופולארית תוכלו ליהנות מהמון מידע חינמי המוצף ברשתות השונות כגון גוגל או פייסבוק בנוגע להדרכות הפעלה, פתרון תקלות ובעיות ועוד.
• עובדת בצורה חלקה – ידועה כמערכת הפועלת בצורה חלקה ביחס לשאר המתחרים.
• אפשרויות רבות להתממשקות – בעקבות ה פופולארית שלה אפשרויות ההתממשקות אליה רבות.

מרחבי הרשת:
מטרנה – הזמנה אונליין

סגור לתגובות

עדכוני טוויטר

RSS not configured

מפרסמים